بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جواد نکونام هنوز هم در بین آبیها خریدار دارد!

تبادل لینک رایگان

این روزها از جواد نکونام اولین کاپیتان استقلالی تیم ملی در جام جهانی که بر تک افتخارات فردی اینچنینی قرمزها پایانی با رنگ آبی نوشته و بر یکی دیگر از افتخاراتی که لنگی ها به آن می نازیدندخط بطلان کشیده،انتقادات بسیاری مشاهده میشود که الحق و الانصاف بیش از 90% آنها بی محتوا و از روی غرض می باشند!
به هر حال با اینکه خودمان از جواد نکونام بنا بر اختلافات درون خانوادگی _ که هیچ ربطی به لنگی ها و سایر غیر استقلالی ها ندارد _دل خوشی نداریم اما نمی توانیم اجازه دهیم هر کس از راه برسد  بی خود و بی جهت و از روی احساسات و تعصبات رنگی هرچه دوست دارد بگوید و با بردن وی به گوشه رینگ تمرکز کاپیتان تیم ملی را در نزدیکی یکی از حساس ترین بازی های ملی بهم بریزد.
این عده اگر از بازوبند آبی رنگ کاپیتان تیم ملی ناراحت هستند،نباید مسائل نا مربوط را بهم ربط بدهند!اگر واقعا  بابت قضیه فوق ناراحت هستند که باید  به این دوستان بگوییم که:این همه شعبان ،یکبار هم رمضان!
 کاپیتان آبی دوست تیم ملی آنقدرها هم تنها نیست و ما در چنین روزهای از وی حمایت می کنیم .البته نه فقط به دلیل استقلالی بودنش،بلکه بخاطر موفقیت تیم ملی کشورمان.
البته آبیدل بودنش سهم زیادی در حمایت استقلالی جماعت از وی دارد!
نکته:لطفا دوستان استقلالی برایمان داستان سرای نکنن که خودمان حفظ حفظ هستیم و اصلا جز اولین کسانی بودیم که این داستان جواد نکونام و جداییش را به رشته تحریر در آوردیم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 4 / 1393برچسب:جام جهانی 2014,تیم ملی ایران,جواد نکونام, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com